neljapäev, 7. mai 2020

Grillitud hiidkrevetid

Ma ei ole väga suur krevettide austaja olnud erinevalt härrast ja täna ma tean miks. Ma lihtsalt ei olnud enne korralikke hiidkrevette saanud. Nüüd olen leidnud ka tarnija ning olen suur krevetisõber :)

Sel korral valmistasin marinaadi hiidkrevettidele, et neid siis järgmine päev tulel grillida.

Koostis:
1 kg puhastatud hiidkrevette
1/2 sidrunist pigistatud mahla
0,5 dl oliivõli
2 tšillikauna koos seemnetega
6 hakitud küüslauguküünt
1 sl mett
pipar
sool
suhkur

Tükelda marinaadi jaoks ained, sega omavahel ning maitsesta soola, suhkru ja pipraga. Et siis maitsete bukett oleks tasakaalus :)
Pane krevetid nõusse või kilekotti ja vala marinaadiga üle. Jäta külmikusse nii 12h.

Grilli kuumal grillil roosakaks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar