esmaspäev, 2. mai 2016

Bubert

Bubert nagu ka lumepallisupp on roog lapsepõlvest. Antud retsept on nn laisa perenaise sulest :) Kuna üldjuhul tuleks munavalge ja -kollane eraldi vahustada, siis mina seda buberti valmistamisel ei tee. Miks? Nimelt proovisin mõlemat varianti. Kui munad olid eraldi vahustatud, tekkisid bubertisse väikesed munatükid, mis mulle ei meeldinud. Küll aga seda ei juhtu siis, kui mune eraldi ei vahusta ning antud juhul saab ka bubert rutem valmis ning maitseb mulle kordades rohkem. 

Samas kirjutavad erinevad retseptid, et bubert tuleks maha jahutada ja kisselliga süüa. Jah, ma tegin ka nii, kuid buberti maitse ei ole sugugi enam nii hea, kui on soojalt. Seega armastan ma bubertit soojalt ja tänu sellele on see juba mitmendat hommikut järjest mu kõhtu täitnud :)

Koostis 1-le:

5 dl piima

0,5 dl mannat
2 muna
1 spl suhkrut
0,5 tl vanillisuhkrut
veidi soola

Kuumuta piima potis kuni keemiseni. Lisa manna ja lase veidi paisuda keskmisel kuumusel. Piima soojenemise ajal vahusta munad koos suhkru, vanillisuhkru ja soolaga. Kui piim on tasakesi keema tõusnud, võta esmalt mõned lusikatäied kuuma piimamanna segu ja sega munamassi sisse ning seejärel kalla see mass potti (otse piima sisse kallates on oht saada omletitükkidega piim). Kuumuta mõned minutid vaiksel tulel kogu aeg segades. 

Serveeri soojalt või külmalt (koos kisselliga) - nii kuidas isukest on :D



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar