laupäev, 14. märts 2015

Sinepised ahjukoivad

Kuna ma saan siin mitmeid päevi oma taimetoite nautida, siis ei saa ma jätta oma abikaasat nälga. Aegadel, mil ka ise suur lihaarmastaja olin, valmistasin ahjus ribisid sinepiga. Mul oli ka kindel pood, kust ma need kondita ribid sain. Kohe üldse ei meenu, kuidas krõmpskondi ametlik nimetus on, kuid pole ka vast hullu. Tahtsin siinjuures öelda, et need ribid olid ainult selle krõmpskondiga ja liha oli seal rohkem, kui oodata oleks osanud :)

Viimaselt Eesti reisilt ostsin kaasa Põltsamaa Felixi sinepi ning siit ka mõte sinepiseid ahjukoibasid teha.

Koostis:
6 broilerikoiba
1/2 tuupi Felix Põltsamaa sinepit
3 sl Santa Maria magusat tšillikastet
soola, pipart
75 g võid

Määri ahjuvorm võiga. Pigista sinep peopessa ning määri kõik koivad sinepiga kokku, riputa peale sool ja pipar ning laota ahjuvormi. Küpseta 180 kraadises ahjus 20-25 minutit. Võta ahjust välja, vala üle Santa Maria tšillikastmega ning pane koibadele peale ka võitükk. Pane ahju tagasi ning küpseta veel 40-50 minutit 175 kraadi juures.

Serveeri kas siis kartuli, riisi või siis mõne hea ja kerge salatiga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar