teisipäev, 7. aprill 2015

Tatrapuder hakklihaga

Nii uskumatu, kui see ka poleks, siis tegin täna esimest korda elus tatraputru ning seda Nami-Nami retsepti järgi. Koguseid kohandasin endale sobivamaks. Mulle on tundunud selle valmistamisprotsess alati pikana, kuid ilmselgelt ma eksisin. Ja kohe kindlalt teen ma tatart juba edaspidi tihedamini.

Enne, kui õhtusööki hakkasin valmistama, küsisin abikaasa käest, mida ta eelistab, kas läätsesuppi või tatraputru lihaga. Mul on hea meel, et ta valis teise variandi :) Õhtusöök sai ülimaitsev! Ma sõin kaks taldrikutäit ja hetkel seda retsepti siia üleskirjutades mõtlen sellele portsule, mis järgi jäi :) :)

Koostis:
300 g broileri hakkliha
1 sibul
1 porgand
1,5 dl tatratangu
ca 35 g võid
5 dl keevat vett
soola, pipart

Pruunista hakkliha pannil õlis, siis lisa riivitud porgand ja hakitud sibul, maitsesta soola ja pipraga ning kuumuta läbi. Kuumuta tatar potis sulanud võis kergelt kuldseks (umbes 5 minutit). Lisa praetud hakkliha-sibula-porgandi segu ning seejärel lisa keev vesi. Kata pott kaanega ning hauta tasasel tulel 30-40 minutit, kuni tatar on pehme.

Serveeri külma kastmega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar