teisipäev, 19. mai 2015

Tšilline suvikõrvits

Elu on üks suur seiklus! Eile läksin kooli nagu iga teine päev. Ühel hetkel kutsuti mind tunnist ära kirjalikule lõpueksamile :) Olin üllatunud, kuid samas pole ka midagi imestada, sest olen 3 kuud teistest oma õpingutega ees. Kõhklesin veidi, kuid spontaansus siiski ennekõike - läksin ja tegin ära. Õhtul kodus kogu pingest lõõgastudes, sain õpetajalt e-maili, et ootab mind järgmisel päeval järgmisele lõpueksamile. See tähendas mulle tuupimist ja veel kord tuupimist.

Sain täna eksamile minnes teada, et kestab teine suisa 7h! Selleks ma valmistunud polnud, jättes ka raha koju. Lõunapausil sain vaadata vaid söömismõnust mõmisevate kaaskursuslaste nägusid :) Nii et, kui ma täna lõpuks eksamilt koju jõudsin, olin näljane nagu hunt. Seega valmistasin midagi väga kiiret ja eneselegi üllatusena ülimaitsvat - praetud ja ahjus üleküpsetatud suvikõrvitsaid. See roog on nüüd mu üks kindel lemmik!


Koostis:
1 suvikõrvits
1 muna
1 dl piima
1 dl jahu
1 punane tšilli
mõned viilud Salchichon vorsti (Hispaania päritolu)
50 g riivjuustu
soola, pipart
õli praadimiseks

Lõika suvikõrvits 0,5-1 cm paksusteks viiludeks. Klopi kausis muna lahti, lisa piim, jahu, sool ning pipar. Sega ühtlaseks massiks.

Eelkuumuta ahi 180 kraadini. Kasta suvikõrvitsad taigna sisse ning prae mõõdukal temperatuuril mõlemalt poolt kuldseks. Tõsta suvikõrvitsad võiga määritud ahjuvormi. Pane soovi korral mõningatele suvikõrvitsatele peale vorstiviilud (ma lihtsalt pidin vorsti kasutama, et lihaarmastajast abikaasale mitte pettumust valmistada. Välistasin eos juba küsimuse: "Kus liha on?"), riputa peale peenestatud tšilli ning sellele omakorda riivitud juust.

Küpseta ahjus kuni juust on pealt kenasti sulanud.

Ja nii lihtne see saigi, maitsev ja sööjate poolt kiidetud, olenemata, kas siis oli suvikõrvitsa peal vorsti või mitte.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar